O firmie

O firmie Centrostal S.A

Firma CENTROSTAL S.A. od ponad siedemdziesięciu lat zajmuje się sprzedażą hurtową wyrobów hutniczych. Długoletnie doświadczenie, szeroki asortyment oraz ogromne możliwości magazynowe wpływają na wysoką pozycję naszej firmy nie tylko w regionie świętokrzyskim ale także na terenie całego kraju.

Główne centrum logistyczne firmy usytuowane w przemysłowej dzielnicy Kielc to nowoczesna baza magazynowa o powierzchni 33 tysięcy m2, zdolna jednorazowo zgromadzić 45.000 ton wyrobów hutniczych. Poza tym posiadamy oddziały w Pabianicach, Rzeszowie i Sandomierzu oraz Biura Handlowe w Radomiu i Katowicach.

 

Historia firmy

Historia Firmy sięga roku 1948 kiedy to został utworzony Punkt Sprzedaży Żelaza i Stali, który dał początek działalności firmie CENTROSTAL. W 1953 roku Zarządzeniem Ministra Hutnictwa został przekształcony w przedsiębiorstwo państwowe pod nazwą Kieleckie Biuro Sprzedaży Żelaza i Wyrobów Metalowych. Kolejna zmiana za sprawą zarządzenia Ministra Przemysłu Ciężkiego z 1959 roku dała firmie nazwę Centrostal Rejonowy Oddział w Kielcach. W 1982 nazwa firmy została zmieniona na Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi Centrostal, w roku 1996 nastąpiło jej przekształcenie w spółkę akcyjną. Obecna nazwa ściśle oddaje jej główny kierunek działania i nawiązuje do wieloletniej historii.

Nasza misja

Być uznaną firmą handlową, sprzedającą swoim odbiorcom wyroby zgodne z ich oczekiwaniami, oraz utrzymywać klimat zaufania w stosunkach z klientami oparty o wysoką jakość, konkurencyjną cenę i dyscyplinę świadczonych usług.

Nasz cel

Być profesjonalnym dostawcą wyrobów hutniczych.

Polityka jakości

Jakość i dążenie do realizacji perfekcyjnej obsługi klienta jest celem nadrzędnym w działalności kierownictwa przedsiębiorstwa oraz wszystkich pracowników zatrudnionych w CENTROSTAL S.A.

Cele związane z polityką jakości

  • Rozwój firmy ukierunkowany potrzebami naszych klientów
  • Doświadczenie i profesjonalizm
  • Zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie
  • Satysfakcja i zaufanie klienta
  • Podnoszenie kwalifikacji pracowników i rozwój ich aspiracji w pracy dla przedsiębiorstwa